Dila5 Kızlar tansiyon düşüklüğünden hastaneyr yatırdı doktorum. Gözetim altında kalmak içim serum takviyesi vs.. Ayriyetten nidicard diye bir ilaç veriyolar tansiton dengeliyormuş ama hiç içime sinmiyor niyeyse o ilacı içmek kullanan var mı
nino033 Dila5 Günaydın kaçtı acaba tansiyonunuz benimde iki haftadır sürekli düşüyor baş ağrısı yapıyor bugün kontrole gidicem inşallah bebegim iyidir😔😔
Sevvl Dila5 3 gündür yatıyorum banada verıyorlar sancıyı kesıyor aynı zamanda doktor verıyorsa içinize sinsin bizim için yapıyorlar
Ozgex Dila5 kacıncı haftadasınız belirtiniz neydi sanırım benim de düşüyor bir baygınlık geliyor elim kolum uyuşuyor
Dila5 nino033 küçük tansiyonum daha öom düştü 9 3 lerde vs gözlerim kararıyordu genelde 9 3 9 4 lerdeydi bende kontrole gittim. Bebeğe sancı yapıyormuş tansiyon o yüzden yattım canım ama şimdi iyiyim korkma bişey olmaz bebeğine ben hissediyorum karnımda çok şükür 22+3teyim
Ozgex Sevvl en büyük belirtiniz neydi kacıncı haftadasınız sanırm benim de düşüyor baygınlık hissi geliyor el kol uyuşması oluyor
Dila5 Sevvl tansiyon şikayetiyle gittim ağrılı gebelik deyince ilk gün çok korktum ama tansiyon brbeğe sancı yapıyormul o yüzdenmiş. Mecbur içiyorum ilacı da internetten baktım ilaç içeriğine o yüzden sinmedi içime. Tabi doktor verdiği için de içiyorum
Dila5 Ozgex halsizlik göz kararması kulak çınlaması oldu 2 haftada 3 5 sefer tekrarladı. 22+3 haftalığım
Dila5 CayGetireyimMi 9 3 9 4 falan çıkıyodu evde ölçtüğümde hastanede yatalı 9 6 ya yükselti düzenli bakıyolar
CayGetireyimMi Dila5 geçmiş olsun cidden düşükmus. Benim 5 cikiyor küçük. Çok sorun değil dedi. Sağlıcakla kavusun bebeğe. Yüksek olması çok problem oluyormuş içini rahat tut canım.
Dila5 CayGetireyimMi amin çok teşekkür ederim 🙏🏻hepimizin sağlıklı bir şekilde kucağına olmak nasip olsun😍