Merveilgaz Kizlar 28 ekim adet oldum ama aralik basi test yaptigimde negatifdi. Sizce ben ne zaman hamile kalmis ola bilirim? Ultrason 15+2 diyor. Ama bu hesapla kasimin basina geliyor. E o zaman niye aralikta testlerim negatif ve ya cok solgundu?
Alis-sss Merveilgaz son adet tarihin üzerinden 3 veya en geç 4 hafta geçmeden testler negatif gösterebilir bu doğal bişey usg adet tarihi girince bebeğin ölçüsüde önemli tabi haftası çıkıyor
Merveilgaz bebekananas evet doktorda oyle dedi kasimin 14u gibi hesap yapiyor. Aralik basi yaptigim testler beni yaniltiyor.
Merveilgaz Alis-sss bende doktor sat yazmiyor. Kasimin 14den yaziyor.gelecek sefer adet tarihinden yazmasini soyleyeyim bakalim nolucak
Alis-sss Merveilgaz bir haftalık geç döllenmede olmuş olabilir daha büyük haftalarda ultrasonda daha net gösterecektir