Seda06891 bebeğe çok şükür zarar vermiyor ölüyordum resmen ama rabbim korudu bebeğimi ben doğal yolla atlatamadım benim direk ciğerlerime indi enfeksiyon astım koah hastası olduğum için ama sen bi bal zencefil, tereyağ limon pekmez vs dene bir bana bunlar ilacın yanında çok çok artı olarak etkiledi öksürüğümü boğaz ağrımı falan hafifletti