Kızlar devlet takipliyim 39+2 deyim kaç zamandır düşünüyorum 2 yıldır çarşaf giyiniyorum ve bu beni çok düşündürüyor nasıl doğuma gideceğim ne giyeceğim nasıl giyinmem gerek çarşafın altından pijama takımı mı giysem yoksa normal uzun tesettür elbisesi mi her devlet hastanesi oradan giydiriyor mu kafam çok karışık 🤷🏻♀️