aleynaokutann Yavaş yavaş doğuma hazırlık yapıyor vücut.. 36+4 olduk bizde pelvis kemiğimde müthiş bir baskı var. Sağlıcakla gelsinler inşallah 🙏🏼
Linabebek1 Bende öyle gittim vajinada baskı ağrı adet sancısı 37+1de bebek kanala girmiş çok aşağıda her an gelebilir dedi doktor 1 cm açıklık var 2 gündür bekliyorum nst sancı yoktu