Merhaba annelerim 35+1 iz , bugün akşam adet ağrıları gibi ağrım başladı.Belimde çok fazla ağrı var kasıklarda şuan için yok .Uyudum geçer diye düşündüm ama gece şuan saat 3.Ağrılarıma uyandım diyebilirim .adet olduğumda da baldırlarım ilk gün ağrırdı şuan bunda da öyle , belim kopacak derecede Ağrıyor .suyum fazla olduğu için bebek hamileliğim boyunca sürekli hareketli idi .Şuanda da öyle çok hareketlı .Sizce gerçek sancı mı bu , yoksa yalancı mı ?