Aliiss ben 5 senedir trioit hastasiyim. 19 yaşımdan belli ilaç kullanıyorum. Ömür boyu kullanıcam. Simdi gebelikte dozu arttı. Çocuğa bir zararı yok. Tam aksine gebe kalamayanlafda bu hormon yüksek çıkınca önce hormon değerlerini düşürüp sonra hamile kalması isteniyor. Eğer hamilelikte kullanmazsan sağlık acısından sıkıntı olur. Çünkü o ilacı kullanmadiginda sinir küpü oluyosun, canım darlaniyo halsizlik bir yandan. Çocuğa hiç bir etkisi yok olsaydı bana olurdu.