Ben 6+5 günlük hamileyim 6+3te doktora gittim fakat vajinal muayeneden de kalp atışı duyulmadı kese ve bebek var ama en başından beri yani 5 haftadan beri kese ve bebek var. Kalp atışını geç duyanlar var mı 1 hf sonra gel dedi doktor herkese hamile olduğunu da söyleme dedi sizce napmayalıyım 🤦🏻♀️