denizefe etmedi işte,birşey olmadıkça sevk yazamam dedi bana,idrarımda köpük oluyo dedim bakmadı sonra kaç hafta sonra bir baktılar böbrek şişebileceği kadar şişmiş bu saatten sonra sevkine de sanada diyesim geldi,ilk geldiğimde sevk istedim çünkü ben,şimdi devlet aciline gittim gece,geldinde yavrum yapabileceklerimiz sınırlı diyo bana, ne yapıyım gelmiyimmi 32.hafta daha sancı mı çekeyim.fakülteyi 24.haftamdan beri arıyorum sevk alıp geliyorsunuz başka türlü olmuyo diyo ortada kaldım resmen,öyle almıyorsa acaba acil gidincedemi almaz dedim