uraz_ve_annesi- Minnaa normal olabilirde olmayabilirde benim hiç olmamıştı doktorunuza mutlaka söyleyin
Minnaa uraz_ve_annesi- Ozge56 evet doktorumda normal demişti ama biraz fazla oluyo sanırım kramplar fln oluyo 6 haftalık hamileyim İlk gebeliğim biraz endişe ediyorum
uraz_ve_annesi- Minnaa doktorum bana gebelikte hiçbir ağrı normal kabul edilemez demişti çünkü en küçük sandığımız şey bile büyük risk taşıyabilir