1tazeannecik Selam kızlar iki gündür yeşil akintim oluyor ve pihti şeklinde iniyor peçete fayda etmiyor eriyor 16+4 olduk bugün bebeğime zarar gelir diye çok korkuyorum doktor müsait zamanda gelin ilaç yazalim dedi bu durumu yaşayan var mi
uraz_ve_annesi- 1tazeannecik hamileliğim boyunca yaşadım sakın ihmal etme hemen git yazdır ilacını benimki ne yaptıysam geçmedi erken doğum riski yarattığı için riskli gebelik olarak takibe aldı doktorum ve büyük yüzdesi enfeksiyon dolayı sezaryen oldum korkutmak için yazmıyorum önlemini al
uraz_ve_annesi- 1tazeannecik aynı haftalardaydı sanırım tam hatırlamıyorum 1 yıl geçti üzerinden 18 miş
Sare_arslann Benim bekarlığımdan beri akıntım vardı tahlil yapıyor doktor hem idrar hem kükürt testi ama hep temiz çıkıyor tahliller benim hep beyaz oluyor
Bgmz Enfeksiyon sanırım doktora git hem ilaç hem fitil veriyor kullan dediği gibi 1 hafta içinde geçiyor