Çevremdeki çoğu arkadaşım 40ı çıkınca kuaförde aldı soluğu bebekleri de gayet sağlıklı şükür benim doktorum 12. Haftadan sonra organik boya ile boyayabilirsin demişti ama bende lohusalığı bekliyorum hem değişiklik olur bakım yaptırmak diye düşünüyorum