Bende 5+6 günlük hamileyim iki gün önce kanamam oldu doktora gittim kese duruyor dedi çokta bilgi vermedi ilaçda vermedi şimdide kahverengi leke geliyor acaba birşey olurmu perşembe günü konturole gidicem kalp atışına bakıcak doktor ( düşük olsaydı kanama durmazdım diyen çok kişi var ama kafamda deli sorular)