Bende de 13. Hafta da erkek dendi ihtimalle sonra 18 de erkek denildi sonrası değişmedi ama net Bi görüntü veren yok. 2 oğlum var ikisinde de rahat Bi hamileliğim oldu bunda berbat durumdayım. Birde etrafımda erkek diyip kız kız diyip erkek doğum yapan insanlar varki ikilemde kaldım. 2 oğlum olduğu için değil hazırlıklar falan yapılıyor sonucta devlete gidiyorum sürekli de gidip baktırmıulrım şüpheliyim ne yatabiliyorum nede kalkabiliyorum mide yanması bulantı nefes darlığı 22. Hafta da cok erken geliyor diğer gebeliklerim karnım büyüyordu sadece o kadar rahattım 😂