busrabrbr Merhaba kusura bakmayın lütfen telefonum bozuldu ancak yeni alıp bugün yükleyebildim girdim şuan gördüm mesajınızı tekrar kusura bakmayın 🙏. Bu araca ben çok memnun kaldım hastaneden doktorumdan özellikle o içten konuşması, spinal anestezi verilirken elimi tutup sarilmasi güç vermesi, hemşirelerin sıcak davranması sohbeti. Odaları da gayet temiz güzeldi. Ben sezeryanla doğum yaptım sancı çekmedim. Sabah erken girislerimiz yapıldı odaya çıktık saatim gelincede ameliyathaneye alındım gayet güzeldi herşeyi. Ameliyat sonrası da ilgilendiler sürekli. Bu arada 40 günlük olduk bugün 🙏🤗