123hh 34+4 haftalığım geceleri özellikle el ve kol uyuşması ağrısı çok oluyor aynı durumu yaşayan var mı ?
Kubracigimm Benimde çok oluyor. Artık sadece yatarken değil gün içerisinde de oluyor. Ellerim kollarım bana ait olmuyor sanki o sırada. Uykudan bile uyandırıyor ağrısı 😬
beyzakls Bende de el ve parmak uyuşması çok oluyor. Özelikle geceleri parmağımı bükemiyorum o kadar acıyor. Az kaldı doğuma bakalım gecicek inşallah
Ozlemclskn 2 gündür benim de çok farkedilir bir şekilde var, 25+4 teyim. Çok mu erken başladı acaba benim? Hatta postu görünce şaşırdım bir tek bende olmuyormuş diye. Korkulacak bir şey mi acaba?
ozi086 Ahhh ben 25+6 3 haftadan fazladır uyandığımda ellerim kitlenmiş oluyor resmen 🥺 gebelikte karpal tünel sendromu olur sonra geçer diyorlar 🙄 bekliyorum sabırla bakalım