Herkese iyi geceler 🙋🏼♀️ Pazartesi günü doktor kontrolüm vardı. Normalde haftamı 13+5 diye biliyordum ama doktora gittiğimde 13+1 olduğunu söyledi. Hatta baya cinsiyeti görmeye çalıştı ama o sırada hep ‘bebek küçük ya’ gibi şeyler söyledi doktorum. Yani acaba haftasına göre mi küçük, gelişimi mi geriden geliyor pek anlamadım🥺 Yalnızca çok telaş ettik eşimle, korktuk dolayısıyla. Şimdi 10 gün sonra tekrar gidicez cinsiyet için. Ama içim pek rahat değil, gelişimi mi geri, kendisi mi küçük bebeğin bilemedim🥺 Bu durumları yaşayan var mı? Allahın izniyle kötü şeyler değildir inşallah. Nasıl düzelir peki gelişimi?🙏🏻