Adapte34 Besstee aynı durum bende de var doktorum yerleşme kanaması o leke korkulacak bir şey yok zaten düşeceği varsa düşer canını sıkma dedi öyle de yapıyorum herşey allahtan sağsalim kucağına al inşallah
Besstee Yigitoglumm inşallah bizimde düzelir 14. Hafta gelmek üzereyiz tek temennim sağlıkla vaktinde kavuşmak 🤲🏻