Gizem_cetinbas  Kızlar sizce 8+2 haftalık gebelikte bu kadar göbek normal mi gaz sancısı falan kesinlikle çekmiyorum niye böyle oldu anlamıyorum ben 42 kilo biriyim 🤰
Ceyda76 Gizem_cetinbas çok fazla duruyor ya 25 haftada ıkız gebeyım o kadar yok karnım . Belkı şişkınlıgın vardır çünkü senın haftanda daha susam tanesı yaban mersını kadar bısey bebek o kadar yer tutmaz kı o haftada
Ndkr Gizem_cetinbas benimde ilk haftalarda hemen karın şişmesi olmuştu ama evet 8 haftaya göre biraz fazla birde sabahla akşam göbüş farklı oluyor gazım yok deme valla bende öyle diyordum yürüyüş yaparken pırt pırt gidiyor sakin yerlerde bol bol hareket et zorlamadan kendini tavsiye ederim 🙃
Tbsra95 Gizem_cetinbas şişkinlik ve gaz olmjs önerim kimyon ama tane olacak suda bekletin için su sıcak olsun yani ılık olunca içersin
Hizligonzales Gizem_cetinbas benimde ilk bebegimde boyleydi hemen karnim kocaman çıkmıştı 4aylik hamileyken falan millet 7 8aylik saniyodu
Gizem_cetinbas Ceyda76 İlk gebeligimde hiç böyle bişey yaşamadım karnimda ne ağrı ne sancı hiç bişey yok
cokkasmabeabi Gizem_cetinbas 3.gebeligim 1kilo ancak aldım 53 kiloyum ama görsen aynı sen gibiyim 😂😂 sonraki gebeliklerde daha erken cikiyor karın maalesef
elifcicek_07 8 haftada daha bebek yok ortada pirinç kadar şey bu kadar şişlik yapmaaazz. Çıkar çabuk o yastığı karnından 😂
Gizem_cetinbas Ndkr Ben sürekli ayaktayım daha 1 yaşında oğlum var pek oturmıyorum keşke gelsede inse rahatsiz oluyorum
Rmysarft Gizem_cetinbas canım bende de öyleydi ilk haftalarımda bi de ikinci gebeliğinmiiş zaten hem erken çıkabilir karnın hemde ilk haftalar regl olamadığımız için karında extra şişlik oluyor ve yediklerimizle iyice şişiyor çok normal
Azeri Merhaba Bendede oyle idi Hata 5 haftadan Cikmisdi qaz var Wiwiriyor adami simdi 15 haftàlikim karnim buyuk yine
Ndkr Hizligonzales benide öyle sanıyorlar yaaa bozuluyorum herkes birbirinin aynı olmak zorunda sanki hamile kalınca hemen kendiyle kıyaslıyor ay sanki ikiz göbeği diyor yooo tekiz ama alanı geniş yavrumun rahat rahat büyüyor diyorum bende ama sinir bozucu çoğunun bakışı yorumu dertlendim ya sizi ya kusura bakmayın 🤣🤣
Cansubadurr Gizem_cetinbas canm normal bence zayıf insanın karnı çabuk çıkıyor kendimden biliyorum benimde ikinci hamileliğin 43 kiloyla hamile kadim 60kusur dogam girdim