Damardidem07 ozge78 canim ben 34 haftadayım iki gun once yaptim her ay giderim düzenli bu ayki agdam beni maaf etti oyle bi kanadi ki korktum kuaför de korktu kantaron yağı falan surdu şu an 3. Gun kantaron yagi kullanıyorum deri cok inceldiği icin resmen soyuldu. Sende olur mu bilmem ama tavsiye etmiyorum canim.
tecrubesizanneadayi12 ozge78 ben yaptırıyorum valla çünkü jiletle alabileceğim bir alan yok😄😄o kısmı görmem imkansızlaştı artık ağda yaptırdığımda bile temiz yapılmışmı olmuşmu diye bakamıyorum göremiyorum çünkü Yani ağdadan başka seçeneğim yok bazıları ayna koyup alıyormuş ama ben onuda beceremedim
bendiyebiriii ozge78 Ben gereklilik olduğunu düşünüyorum. Çok zor oluyor bence diğer türlü temizlenmek. Çünkü hem kısa süreli hem de tam temiz hissi olmuyor ben de
yagizegemom ozge78 en başından beri ağdaya gidiyorum 35+3 deyim pazar günü gittim ilk defa bu kadar acıdığını hissettim 🥲
ozge78 Damardidem07 bende öyle duydum canım son zamanlarda çok inceliyormuş deri can yakıyormuş teşekkür ederim geçmiş olsun sanada
Senaykork ozge78 ya ben çok önermiyorum, normalde lazere giden biriyim o kadar sevmem tüyü ama cilt hamilelikte çok hassas , ağda çok yipratiyo ve bazen kasılmaya doğum için uyarilmaya neden oluyo o yüzden jilet bu surecde en sağlıklısı bnce
tecrubesizanneadayi12 ozge78 maşallah ben daha geçen hafta yaptırdım oradan çıktım doktora gittim doktor alttan muayene yapmak istediğini söyledi aüdayı yaptırırkende bir an önce bitse diye söyleniyordum ama iyiki yaptırmışım dünya hali işte yoksa çok utanırdım şimdide mesela yarın randevum var ama rahatım o an bitsede kalksam diye düşünüyor insan ama sonradan iyiki yaptırmışım diyor
Yagmurp_ 33+4 te gittim ilk kez bukadar canım acıdı bitsin istedim ama şuan çok rahatım o anlık acıyor diye dayandım
Ebrarkubra ozge78 ben ilk dogumumda iki gün önce bile gidip ağda yaptırmıştım. Bence en temizi ve kolayı agda… (bu ara cildinde hassas Bence agda yapan kişiye ve malzemeye göre değişiyor tahriş olması vs. )