pinkymoms Kızlar aslında aklımda mihra ismi var ama şuan daha çok erken olduğu için yeni fikirlere açığııımm :) sizler ne koydunuz anlamları neler
bendiyebiriii pinkymoms Ben Türkçe isimlerden yanayım. Özellikle Arapça kökenli isim asla istemiyorum. Güneş veyahut Tomris koyacağız.😌
pinkymoms Tugba0133 dimi ya mihrayı bende beğeniyordumm. Allah nasib ederse bu ikinci gebeliğimm. İlk kızımın adı melisa. Onda istemiştim aslında mihra olsun diye eşimi ikna edemedim şimdi bunda tekrar deneyeceğim 😄
Edaaa1 Ben de Deva, Mihra, Aksa arasında gidip geliyorum. Devaya içim çok ısındı ama kimse beğenmiyor 🙄
pinkymoms Edaaa1 evet aslında anlamlı ve güzel bir isim ama isimden daha çok bir eylem gibiii çağrışıyor kulağa yada alışkın olmadığımız için bize öyle geliyor 🤔🤔
Nazli-61 Edaaa1 deva ismi çook güzel çok anlamlı kulağa da hoş geliyor valla isim koymamış olsam düşünürdüm ☺️
CaglaCA Edaaa1 bende Deva koyacağım çok güzel isim yanına bir isim daha arıyorum Öykü Deva veya Almina Deva düşündüm hala kararsızım 😅 Almina, Almila, Almira bu tarz isimler çok hoşuma giidiyor😍
pinkymoms bendiyebiriii ay ben aslında ilk kızımın adını mihra istiyordum ama eşimi ikna edemedimm :) ortak bir kararla Melisa koyduk. Şimdi gene denemelerdeyim ama olduki yine kandıramazsam diye burda öneri alıyorum😄
Hizligonzales bendiyebiriii ayh benimde en buyuk istegim oldum olasi bir kizim olursa tomris koymak istemisimdir ilki erkek oldu bu kiz olursa kesin tomris olacak🥰
pinkymoms bendiyebiriii amiinn cümle evlatlarımız inşallah herşeyden önce sağlıklı sonra inançlı, huzurlu, bereketli, saygılı, sevgiliii
pinkymoms MelodyFairy eveet benim kuzenimin kızının adı da önce esila koydular , doğduktan sonra ilkim esila oldu. İlkimiz diyolar çok tatlııı🥹🥹🥹
Smysmysmy1 pinkymoms Vera: 1. Günah ve haramdan kaçınmak için şüpheli şeylerden uzak durma, takva, ittika. 2. Halk, mahluk, alem, kainat.
pinkymoms Gul12345kadr ay ben lina diye söylediğimde herkes bana ters ters baktıı antin kuntin isimler bulma diye halbuki çok naif bir söylenişi var