kadr3 Göğsümde et beni cikiyor vucudumun da bazı yerlerinde cikiyor ama en çok göğsümde var , göğüslerin kaşınıyor kasiyinca da kopuyorla kaniyor fln normal mi? Doğumdan sonra kaybolurlar mi? 30+4 hftlym
Asfdg kadr3 benmde boynumda koltuk altımda falan var bugğn de göğüsümün altında gördüm inşallah geçer hormonlardan heralde
Bellabells kadr3 gebelikte çıkar. Sonrasında kaybolur. Benim de vardı. Tek tük kaldılar.göz altımda minik var. Koltuk altında bir iki tane.ama tekrar hamileyim. Yine çıkabilirler.
anneoluyorum101 kadr3 Belki et beni değil de siil olabilir mi çünkü benler öyle aşırı kolay kopmuyorlar ama benim de dudağımın üstünde çıktı bıtık bölgemde kopardıkça daha da çoğaldı doktor yaktı yine de geçmedi
ebrar123_ Bende de aynı sorun var geçen gün fark ettim göğsümde ve koptu. Bugün de duşta fark ettim iki üç tane küçük et beni çıkmış
Linasel kadr3 benimde boynumda çok çıktı küçük küçük ama ben kopartıyorum kolay kopuyor ve acımıyor doğumdan sonra da kendisi gitmez git gide büyür o yüzden koparıyorum
anneoluyorum101 kadr3 Yani halk arası bir tabir değil bildiğim kadarıyla bana da ciddiye doktoru demişti bu et beni değil siil çoğalıyor diye oda et beni ne benzer bişey nasıl anlatsam bilemedim 😂
Surakrmk kadr3 benimde yüzümde çıktı tam gözümün altında baya büyüdü doktora gittim hamilelikte olan bişey hormanlarla alakalı dedi ameliyatla alırız doğumdan sonra dedi ama şuan 39+1 yim iyice küçülüp düşmeye benzer oldu kabuk bağladı bakalım nolcak