Ben olmuştum kwelada diye bir ilaç verdi onu sürdük eşim kardeşim falan. Evde ne var ne yoksa yıkadım yıkayamadıklarımı çöp poşetine doldurdum beklettim bir hafta kadar evi de kırıkladım bir güzel. Geçti gibi oldu yatılı misafirim gelmişti onda varmış meğer tekrar bi kaşıntı olmaya başladı. Eşim gitti özel karışım yaptırdı kısa sürede geçiren ama hamile oldugum için ben yine kwellada sürmek zorunda kaldım. Misafir gelsin istemiyorum artık sırf bu yüzden 🙄 Ama doktorun dediklerini düzenli bir şekilde uygularsanız geçiyor ilerlemeden geçirmeye çalışın ilerleyince 6-7 ay geçiremeyenler varmış