Merve29 315 olması gerekiyor ama ben belediye personeli olduğum için 255 tl ödüyorum. Bazı kurumlara ve esnaflara indirim uyguluyorlar. Gitmeden sağlık ocağında kan ve idrar testimi yaptırıp sonuçlarıyla gidiyorum siz de öyle yaparsanız gereksiz ödeme yapmak zorunda kalmazsınız 😊