deletedmom893 Kızlar 3 gündür kanımdaki çok yüksek enfeksiyon yüzünden hastanede yatıyorum bugün çıkışımı verdiler ve bu ilacı yazdılar sanırım kanımda çıkan enfeksiyon idrar yolumla ilgili bu ilacı kullanıp faydasını gören var mı yada hamilelik sırasında antibiyotik kullanımının herhangi bir zararı olur mu
Gamzeli21 Canım benimde hem idrar yolu enfeksiyonu hemde kanda enfeksiyon vardı bende çok kullandım antibiyotik iğne hap falan
deletedmom893 Gamzeli21 herhangi bir zararı yok dimi canım gene de doktor yok dedi ama gene de korkuyor insan ya 🤦♀️
Nisankzn deletedmom893 bende 5 gunluk kullanim verdi doktorum 2 3 gun ancak ictim sanirim b katagorisi sorun etme bisi olmaz Allahin izniylr bana o hile iyi gelmisti
nura23 bende de kanımda enfeksiyon vardı az miktarda. idrar yolu enfeksiyonu bu. o yuzden bana da doktor suprax içmeli olduğumu dedi. kullandım ama kullandığım zaman hamile olduğum hakkında bilgim yoktu . sonra tabii çok korkarak kaç doktora gittim tahlil yaptırdım ve sorunsuz bir ilaç olduğunu dediler. zararsiz