Merhaba benımde vardı cıkolata kıstım 1 yıl boyunca cocuk sahıbı olmak ıcın ugrastım doktorum 6 ay demesıne ragmen ben 1 yıl cabaladım. Tam kızımı krese basladı duzenı otursun artık gebe kalamıyorum kıstı aldırayım dedım. Operasyon olunca dogurganlıgın olma ıhrımalı cok azalıyor sol yumurtalıgımda kaplamıstı ve kuculmuyordu ne ılaclar kullandım yok..
Kızımı okula verdım kan testı yaptırdım doktora gıdecegım tedbır amaclı gebelık testını de yaptırayım dedım.
Ve gebeymısım. Onemsemedıkten sonra tuttu. Dusunmedıktwn sonra..
kafa degısıklıgı ve dusunmemek lazım.
Allah herkesın gonlune gore versın sizinde inşallah