Aysegul17 2017Yeliz Çamlıca erdemde Asuman sevük doktorum ben aşırı memnunum çok samimi bi kadın ama herkes sevmeyebilir o samimiyeti
2017Yeliz Aysegul17 çamlıcada gitseydim vefa hanıma gidicektim ben ama çakmak dogum için daha ilgili oldugınu söylediler
Aysegul17 2017Yeliz ilk gebeliğim normal doğum 5 zorunlu sezeryan 6 isteğe bağlı sezeryan yanlış hatırlamıyosam 8 yada 8.5 dediler