MihmininAnnesi canim sabah histeroskopi oldum bayiltmadan lokal anestezi ile yapıldı ama maf oldum öldüm resmen ağrıdan 1 polip var sandık birsuru küçük küçük cikti doktorlarda sasjrdi 2. Operasyon gerekebilirmis önümüzdeki ay bayılarak yapariz dendi tekrardan tesbit edilirse moralim bozuk biraz