Mutlulukkk Aslında tesadüfen bebeklerini kaybeden anneler, sebebinin ne olduğunu bilmedikleri için şeker yüklemesine bağladılar.Halbuki alakası yok şeker yüklemesinde bir soda içiyosun canım şekerli 2,3 dilim şekerpare baklavayla aynı şey tabi insanlara tatlı ye gel diyemezz dimi doktor.. gebelik şekeri yüzünden evladını kaybeden anneleri görsen tanısan şimdi gider yaptırırsın . Lütfen duyduklarına inanma doktorlarına güven birbirinizi böyle gaza getirip birbirinizin vebaline giriyorsunuz haberiniz yok .Lütfen tekrar araştırın bi düşünün.. Canlarımızı emanet ettiğimiz doktorlar böyle zararlı bir şeyse neden yapmamızı istiyorlar ki? O içecekten 20 ₺ kazanmak için mi?