Merhaba herkese 10 haftalik gebeyim bugün kanamam oldu hemen soluğu doktorda aldım korkudan, adet kanaması gibi oluncada kesin dedim bisey oldu Allah’tan çok şükür bebegim iyi kalp atışlarını duyduktan sonra rahatladim ama kesenin on kısmında kanama meydana gelmis zaten vardi ama azdi bu yuzden progestan kullaniyorum hemen serum takıldı igne oldum 2 gün daha olucam. Progestani da gunde 3 e cikardi dinlenmemi ve cok dikkat etmemi söyledi yasayanlariniz mutlaka vardir bu arada ikinci gebeligim ilkinde hic böyle sorunlar yaşamamiştim