DerinDuru Selam kızlar bu benim ikinci doğumum ilk kızımı 2 yıl emzirdim biberon alıştırmadım ama Buda emerse insallah biberona da alıştırmak istiyorum ne önerirsiniz anne meme reddi yaşamamak icin
kuzey-157 DerinDuru 2.5 yaşında oğlum var 2 aylıkken hem meme hem biberon gittik hep awent kullandım hiç de bi red oluşmadı şimdi kızımada awent aldım
DerinDuru kuzey-157 teşekkür ederim avente karar verdim genel olarak en çok kullanılan sanırım çok saolun🥰
3pasaannesi Nuk aldı benim oğlumda diğerlerini reddetti damak yapısına uyumlu oluyo nuk anne göğsüne benziyo yapı olarak