32+5 haftalığım kızlar. Bu ara göbeğim çok şişti ve bebeğim maşallah çok hareketli. Sürekli fırfır dönüyor içimde. Bazen öyle bir vuruyor ve dönüyor ki vajinama doğru sanki bişey yırtılıyor gibi bir acı hissi oluşuyor. Böyle batma gibi de. Tam tarif edemiyorum ama canım yanıyor. Sizce bunlar açılma mıdır? Yaşayan var mı?