_duygu_ayaz ya ben bel ağrısı kalıyo diye duymuştumda merak ettim ilk doğumum seseryan genel anesteziyle ikinci gebeliğim çok yeni olursa ssvd deniycem olmazsa genel istemiyrm çok kötü olmuştum zor kendime geldim ve boğazımda aşırı bi balgam vardı öksürsen dikiller sızlıyo yani olursa bnde öyle belden uyuşma istiycem sanırım