TTtutku xRukenx Aşkım tansiyon yüksekliği vs yoksa normal benimde şiş 35 haftadayım aynıyız senle yüzüm gözümde şişiyor bazen
N-55 Ben de oldu aynısı 34 haftalığım birden şişti. Korktuk bizde muayene gittik. Bişi çıkmadı çok şükür ama sende bi baktır bişi olmaz deme. Bi çok sebebi varmış
xRukenx TTtutku Bugün 12-8 çıktı tansiyonum kan ve idrarda verdim orda çıkar heralde dimi bişey varsa
TTtutku xRukenx evet bişey olsaydı çıkardı femekki ödemlerin benimki gibi normal bol bol soğuk suya sok ayağını ve havaya dik
esraakpinar Ödem onlar maalesef. Ayağınıza parmağınızla bastırın biraz, bastırdığınız yer bi süre çökük kalıyorsa ödemdir. Benim de sağ ayağımda daha fazla var.