Yazmelegi_ Biraz saçma olacak belki ama ben ne yaparsam yapayım çatal ve kaşıkların üstlerinde su lekeleri kalıyor elde yıkasam da aynı makina da yıkansa da aynı ne yapsam geçer ki artık sinir olmaya başladım.
tecrubesizanneadayi12 Yazmelegi_ benimde çelik tencere setim ve çaydanlığımda su lekesi kalıyor şu iz bırakmayan bezler var ya ilbays bezler hatta bir sürü muadili var o bezlerle yıkadıktan sonra bekletmeden hemen kuruluyorum leke kalmıyor ama mesela yıkayıpta kendi kurumasını beklersem üstü sanki kirliymiş gibi kalıyor
Deletedmom_110 Yazmelegi_ aşkım ben makina tabletini fairy platinyum kullanıyorum elde yıkama da fairy memnunum ben ama makinadan dolayı da olabilir yani bilemiyorum
Yazmelegi_ Deletedmom_110 iste benim oda pril onu da değiştircem bide öle deneyim ondan snra bakarım bi