Ebruu123 merhaba canım ben kullanıyorum yeni gebeyim günde 2 defa hemde pıhtılaşma yüksek olduğu için yazdırmak almak herzaman mesele malesef devlet bir karsiliyor bir karşılamıyor çok yorucu gerçekten almak isterim ama nasıl olur soğuk olması gerekmez mi bu iğnenin yanlış mı biliyorum