Kızlar ne olur bu gece hepinizin duasına ihtiyacım var nasipse yarın gidicem 6+5 oluyoruz kalp atışını duymak için gidicem doktor geçen hafta pek iyi şeyler söylemedi bi önceki
Postta belirtmiştim zaten size ne olur Allah rızası için bi dua istiyorum kalp atışını duyayım daha önce kaybım var korkuyorum 😥😥😥😥ayaklarım geri basıyo sanki
Gitmemek için Korkuyorum