Kolik demeniz için doktor tanı koyması lazım koydu mu eğer doktor görmediyse muhtemelen gazı var gaz masajlarını öğrenin zeytinyağı ile karnına mesaj yapın ılık duş aldırın devamlı gazını çıkarın daha olmadı doktora gidin ha birde yemeklerinize kimyon atın işe yarıyor