Canım biz 1 bucuk yıldır kullanıyoruz çok memnun kaldım hem görünümünden hem kumaş kalitesinden daha bi tane bi dikiş atma sorunu vs yaşamadım iyiki almışım dediklerimden ben bej rengini almıştım haki diye geçiyor ama sanırım stokları yok şimdi 2.gebeliğim ve diğer cocugumda da bu yatağımızı kullanıcam