Ben ilk zamanlar kkalmiyodu ama 25 den beridir ara aea kalkyorum ayakta kahvaltimi fln hazirliyorum is yapmiyorum bazen bi bulasik topluyorum yormadan onun haricinde bendw yatyorum hastane disi cikmiyorum disari suya dikkat etmeye calisyorum bir kaybim var 23 hftlik oda serklajliydi enfeksyon yuzunden malesef kaybettik ins bu bebegim saglikla dogar