belinay41 hiç bir şey olmaz, ben kizima hamileyken neredeyse ayda 1 yiyordum, Maşallah ay ışığı gibi bir kızım var hiç bir lekesi yok, şunları da ekliyeyim cilekde yedim, çiğ etede dokundum, saç da kestim,😂😂😂 hepsi hurafeden başka bir şey değil, böyle şeyler olsaydı doktorlar söylemezmiydi, tıp incelemezmiydi, biraz mantıklı düşünelim