Albatros3501 Merveoz doktorum yaptırsa yaptırırdım ama ben yaptırmıyorum dedi açlık tokluk olarak baktı.
Merveoz Defnemmm2301 herkes amann sakın yaptırma cok zarrlı diyolar bebekte şeker hastası olabiliyo sonra diyolar kafam allak bullak oldu
Defnemmm2301 Merveoz canım çoğu insanın dediğini diyeyim o zaman hiç baklava pirinç pilavı kola filan yiyip içiyor musun
Kulani benim açlık şekerime tokluk şekerime bakıldı olması gerekenden bile düşüktü. bende yaptırmadım. çok ağır bişey sonuçta. önce normal açlık tokluk şekerine bakılmalı sonra doktora danışılmalı diye düşünüyorum