Faatmaaa benimde öyleydi işk haftalarda 7. Haftadan 13. Haftaya kadar alt ve ast hep yüksekti hatta karaciğerinde falanda bakıldı sorun çıkmadı sonra düştü Zamanla ama çilek fe sarımsak yemek çok etki ediyor ben her gün 1 sarımsak yutuyordum belki onlar kısa süre de düşürdü bilemiyorum ama şuan 33 haftamdayım sürekli tahlil veriyorum sorun yok şükür