Silahimigetiraysel Kızlar merhaba ben son adet tarihime göre 10. Haftadayım. Kese göründü ama kalp atışı duyamadık. Doktor geç döllenme olabilir 2 hafta daha bekleyelim dedi. Sizce kalp atışlarını duyabilir miyiz
busraydnc Silahimigetiraysel ilk gebeliğimde benimde bu şekilde başıma geldi boş gebelik 8.haftada duymadık yolk sac yoktu 3-4 daha bekledim 3 doktora göründüm hepsi aynı şeyi söyledi kürtaj oldum ne yazık ki hakkınızda hayırlısı olsun e🤲🌸
Ekcbusra Haftada gittiğimde kalp atışı yok, şu an bile kürtaj yapabiliriz ama 1 hafta daha bekleyelim yinele dedi, 1 hafta sonra gittiğimizde kalp atışını duyduk. Endişelenmeyin :)