Edaemkl Gebeliğim çok yeni 4 haftalık idrar yolu enfeksiyonu çıktı tahlillerde doktor ilaç verdi monurol adı kullananlar var mı bebeğe bir sıkıntı yapar mı sormamdaki amaç gebeliğim çok yeni
_duygu_ayaz Edaemkl bende de hamileligimin basindan beri kullandim 3 4 kez bisey olmadi cok şükür bisey olmaz korkma
Mothertea Edaemkl asıl kullanmazsan zararlı canım o gebelikte kullanılmasa doktor vermez korkma hiç ilk gebelikte bende kullandım şimdi ikinci için gittim enfeksiyon var yazdı kullan dedi
nilayakinci Edaemkl ay ben onu her ay kullandım neredeyse bebeğe bir zararı korkma, geçmeyen idrar yolu enfeksiyonum var 36 haftalık hamileyim daha geçen de gene içtim
Melomy Ben de 7 ya da 8 haftalıkken bir kez kullandım zararı olsa vermezdi doktor dye düşünüyorum bebeğim de gayet sağlıklı şuan
Melomy Edaemkl enfeksiyon bebek için daha zararlı , pozitif düşünün her şey çok güzel olsun inşallah 🥰
Umut- Benimde 4 yada5 haftada enfeksiyon vardı bende kullandım hamilekte kullanılan bir ilaçmis zaten kullanmakta sıkıntı enfeksiyon artınca ağrı olabilir
1234__ Edaemkl bilgiyi doktorun daha doğru verir seni gözlem altında tutan o burdakiler alma dese almayacak mısın
minikmucizem1_ Edaemkl ay bende üromisin olanı içtim yemek yedikten yarım saat sonra falan ama çok kötü oldum saniyesinde içimde ne varsa çıkardım çok kötü oldum ona göre aç karına için eczacı bana gece dedi ama aç karnına demedi malûm acikiyorum geceleri 🤦🏻♀️