Ben ikisinide yaptirdim ha herhangi bir engel çikarsa aldirmak için mi tabiki hayir ne gelirse Allahtan diyerek ama bilincinde olabilmek için hepsine girdim. Rabbime şukur hepsi de temiz çikti. Bazen yaniltici olup sorun da gozukebiliyor. İkili testi yaptirmayan çok var sonucu etkilemicek aldirmicam diyerek ama detayli ultrason cok onemli cunku tum organlarina herşeyine bakiliyor herhangi bir durum saptanirsa mudahele edilebilirse edilir edilemezse dogumdan sonrasi icin hazirlik yapilir o yuzden yaptirmaniz taraftariyim