Gmz1991 estağfurullah anlıyorum endişenizi benimde ayni sizin tarif ettiğiniz gibiydi sanırım benimde sagdaydi. Doktoruma mesaj atmıştım o da akıntı vs yoksa bunun normal olduğunu söylemişti bende o sebepten rahatlayıp hiç bidaha kontrol bile etmedim şişlik var mı diye siz yazınca bakmak aklıma geldi o yüzden ne zaman geçti bilmiyorum. Bu sürede doktor kontrolüne gittim ama benim gitme sebebim geçmeyen bitmeyen kanamamdi onada vajinal ultrasonla baktı. Karnimda baksa belki aklıma gelip sorardım ama şuan çok şükür bir şikayetim yok kremimi sabah akşam sürüyorum o kadar