bus_ozdrk 8. haftamdayım aynı sebebten bende muzdaripim doktor aynı şekilde geçen hafta antibiyotiğe başlamamız gerektiğini söyledi düşük bile yaptırabilir dedi enfeksiyon tehlikeli demek istedi yani hemde tekrar tekrar söyledi beni de öyle bir telas sardı ki antibiyotiği neredeyse bitirdim ve idrarımı yaparken yanma vs bunlar kesildi cuma günü kontrolüm var inşallah enfeksiyonum geçmis olur 🥹