Bende de eşimi, ailemi kaybetme korkusu var. Bebeğimi düşünmeye çalışıyorum. 2 yıl önce anksiyete için tedavi gördüm ama ilacımı yarıda bıraktım kendimi iyi hissettigim icin. Simdi tekrarladı. Sürekli kötü seyler olacakmıs gibi hissediyorum. Zihnimi asla susturamıyorum. Ya söyle olursa ya böyle olursa falan diye. Ailem evlerine gittigim de esim ise gittidinde ağlamak geliyor icimden. Psikolog ile görüştüm 2 hafta önce böyle kötü hissettiginde senin zihnin dogru calısmadıgını kendine hatırlat, ve balkona cıkıp nefes al demisti. Bu hafta tekrar gidecegim. Farklı önerileri olursa size de söylerim. Bir de bu sıkıntıların geldiği zaman saat kaçta ne zaman ve neden aklına geldigini yaz demisti.