Kizlar su bayadir bel agrisi cekiyorum uzun ayaktan kaldigimdan mi oluyor neden oldugunu bilmiyorum ama cok ağrı yapiyor doktrumla knustum bi sknti yok diyor ama agri oluyor dinlenince sırtimi bi yere yaslayinca geciyor siizn nasl bel agriniz varmi bu bel agrisi erken dogum belirtisi oluyormus oyle mi benim ikinci dogumum olcak sürekli erken dogum diye almislardi ilkinde ama boyle bsy yasadigimi hatirlamiyorum sizce ne yapmaliyim bide yerimde duramiyorm surekli is yapmak istiyorum